• 021-88506754
  • 021-88536716
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • شنبه تا چهارشنبه از 09:00 تا 17:30
مزایای نرم افزار CRM

مزایای نرم افزار CRM

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

این روز ها آنقدر شاهد پیشرفت تکنولوژی هستیم که به جرئت میتوان گفت فناوری های جدید روزانه در حال گذرند. ابزار ها، برنامه ها و ویجت های مختلفی با کارایی های متفاوت و جالب برای گرداندن کسب و کار ارائه می شوند و البته که از میان آن ها تعدادی کارایی ندارند و براحتی کنار گذاشته می شوند. در میان تمام سیستم ها و برنامه های ارائه شده برای رشد کسب و کار، میتوان به فوق العاده ترین و کارآمد ترین سیستم مدیریت مشتری، نرم افزار CRM اشاره کرد.

مطمئناً از مهمترین دارایی های یک سازمان، مشتریان آن است و اولویت قرار دادن آنها و مدیریت آنها کاملاً سودمند خواهد بود. این نرم افزار  تمام تعاملات بین شما و مشترینتان را نشان می دهد و هم چنین به شناسایی فرصت هایی که ممکن است به پرورش یا پیگیری اضافی نیاز داشته باشند کمک می کند.

نرم افزار CRM از مزایای متعددی برخوردار است که در ادامه به برخی از آن ها می پردازیم:

  • گسترش کسب کار:

در واقع میتوان گفت برای کسب و کار های کوچکی که کمتر از 10 مشتری دارند نیازی به نرم افزار CRM نیست چرا که مدیریت تمامی امور براحتی انجام میشود و داده های فراوانی وجود ندارد که نیاز به همچین فناوری باشد و همچنین با روش های سنتی میتوانند کار خود را پیش ببرند اما در مورد کسب و کار های بزرگ هیچ پیشنهادی بجز نرم افزار CRM  باقی نمی ماند چرا که آن ها همواره به دنبال پیشرفت و گسترش اند.

  • نرم افزار CRM داده هایتان را متمرکز می کند:

این نرم افزار تمامی اطلاعاتتان را در یک مکان ذخیره میکند و شما را از سردرگمی میان انبوه اطلاعات در می آورد. سی آر ام با مدیریت، دسته‌بندی و آنالیز داده‌های مشتریان به تصمیم‌گیری کلان برای برنامه‌های کسب و کار شما کمک می‌کند.

  • مدیریت ارتباطات و تعاملات با مشتریان:

 کلیه ارتباطات داخلی و خارجی توسط این نرم افزار مدیریت می شوند و همچنین ارتباطات با مشتریان در زمان کمتر و با سرعت بیشتری صورت گیرد که نتیجه نهایی آن، افزایش قدرت رقابتی سازمان در محیط پرتلاطم امروزی است.

  • صرفه جویی در زمان:

شما با وجود نرم افزار CRM نیازی ندارید تا همه ی زمانتان را صرف ارسال ایمیل، وارد کردن دستی اطلاعات و دسته بندی آنها کنید، بلکه با وجود این نرم افزار زمان بیشتری را برای فروش بیشتر محصولاتتان در اختیار دارید.

  • حفظ مشتری:

 به کمک این سیستم، می توانید تجربه بهتری به مشتری خود القا کنید و همچنین با حفظ ارتباط پایدار با مشتری خود، آنهارا به سمت خرید مجدد از خود سوق دهید. یکی از دلایل رشد در مارکتینگ، حفظ مشتریان قبلی است که با نرم افزارCRM  براحتی قابل درک است.

  • منعطف بودن نرم افزار CRM:

 این سیستم‌‌‌ها بسیار منعطف طراحی شده‌اند و قابلیت انطباق با تمام کسب و کارها را دارند پس نگران این نباشید که کسب  وکار شما در چه حوزه ای می باشد، سی آر ام خود را بر اساس نیازهای کسب و کار خود شخصی سازی کنید و از آن بهره ببرید.

  • سازمان دهی داده های مخاطب:

نرم افزار CRM به تیم فروش این امکان را می دهد تا به راحتی هر مخاطب و اطلاعات مربوط به آنها را ردیابی کند و به تاریخچه فعالیت آنها دسترسی داشته باشد و همچنین این اطلاعات در سیستم باقی می مانند و همیشه قابل جستجو اند.

  • دسته بندی مشتریان:

در این نرم افزار میتوانید مخاطبین را بر اساس راهبردها و معیارهای سازمان یا داده هایی که به مرور درباره آنها جمع آوری کرده اید مرتب کنید و براحتی به دسته های متفاوتی از مشتریان دسترسی داشته باشید و هدف حذف، کاهش و عدم ترغیب مشتریان غیر سودآور» را تسهیل کنید.

  • ایجاد گزارش فروش:

 یکی از مزایای CRM این است که تمامی گزارشات مهم فروش را می توانید با استفاده از آن بررسی کرده و روند کاری خود را بهبود ببخشید. شما میتوانید داده های مربوط به مشتریان احتمالی و معاملات را براحتی جمع آوری و سازمان دهی کنید و به شما کمک میکند تا ارتباطات خود را به صورت مناسبتری مدیریت کنید.


© 2020 شرکت پرسام. کلیه حقوق برای شرکت ویستا سیستم پرسام محفوظ است.