• 021-88506754
  • 021-88536716
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • شنبه تا چهارشنبه از 09:00 تا 17:30
اقدامات قبل از خرید نرم افزار سی آر ام

اقدامات قبل از خرید نرم افزار سی آر ام

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

فروش بهتر، مدیریت مشتری و سازمان دهی امور یک شرکت یا سازمان همگی نیازمند یک نرم افزار CRM قوی هستند اما چرا برخی از کسب و کار ها بعد از خرید یک نرم افزار سی آر ام نتیجه درستی نمیگیرند و حتی از سرمایه گذاری بر روی آن پشیمان میشوند؟

خرید نرم افزار سی آر ام یکی از اموری است که باید قبل آن مراحلی طی شود و نکات موجود در این زمینه به طور حتم باید رعایت شوند. اولین قدم قبل از خرید یک نرم فزار سی آر ام این است که باید شما همراه تیمتان یک درک درست از مفهوم کلی سی آر ام و همچنین دلیل راه اندازی آن داشته باشید، شما باید بدانید کسب و کارتان چه نیازی دارد و این نیاز ها را تجزیه تحلیل کنید. موانع موجود در امورتان، چالش ها، مشکل ها و اهداف کسب و کارتان همگی باید مشخص باشند تا بدانید چه نرم افزاری بهتر از همه میتواند سازمان شما را مدیریت کند.

مرحله بعدی آموزش تیم تان برای استفاده از این نرم افزار است. بطور کلی انواع متفاوفتی از نرم افزار های سی آر ام وجود دارند و هر کدام محیط کاربری مختلفی دارند و نمیتوان گفت که کار کردن با آن ها بسیار سخت است ولی بهتر است در تیمتان چند نفر را در این زمینه آموزش دهید یا متخصصان این حوزه را برای استفاده از این نرم افزار جهت مدیریت مشتری و سازمان دهی امور استخدام کنید تا نتیجه خیلی بهتری بگیرید.

نرم افزار های CRM در دو نسخه on premise و نسخه cloud وجود دارند که نسخه on premise نیاز به تجهیزات دارد و نرم افزار بر روی سرور و سخت‌افزار‌های شرکت نصب می‌شود. اما در نسخه cloud نرم‌افزار روی سرور‌ نصب شده و دسترسی به آن کاملا انلاین و توسط اینترنت خواهد بود به همین دلیل بر اساس اینکه چه تجهیزاتی در اختیار دارید باید تصمیم بگیرید که کدام نسخه از این نرم افزار را میخواهید خریداری کنید.

اگر اطلاعات و داده های شرکت تان را در نرم افزار های پر کاربرد ثبت کرده اید و میخواهید که بدون اتلاف وقت و دردسر آن ها را به نرم افزار سی آر ام انتقال بدهید حتما قبل از خرید به این نکته توجه کنید که آیا آن نرم افزار قابلیت یکپارچه سازی را دارد یا خیر.

شرکت پرسام معروف ترین نرم افزار سی آر ام، یعنی Microsoft dynamics 365 CE را جهت دانلود رایگان در وبسایت خود قرار داده تا براحتی بتوانید آن را نصب کرده و در کسب و کارتان از آن برای مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت فروش بهره ببرید.

این نرم افزار قابلیت یکپارچه سازی با دیگر نرم افزار های پرکاربرد را دارد و انتقال داده ها براحتی صورت میگیرد. همچنین این نرم افزار در موبایل و مرورگر ها نیز قابل دسترسی است و یک نرم افزار کامل برای هر کسب و کاری به شمار می رود.


© 2020 شرکت پرسام. کلیه حقوق برای شرکت ویستا سیستم پرسام محفوظ است.